שאלות נפוצות

כללי

ש: מול מי אני מתנהל במסחר השוטף, לאחר הליך פתיחת החשבון?
ת: מול חדר המסחר של TradeOne .
ש: האם ניתן להעביר הוראות טלפוניות?
ת: ודאי, חדר המסחר של TradeOne מאוייש ע"י צוות מקצועי ומיומן אשר יספק מענה טלפוני להעברת 
     הוראות וילווה את הסוחרים בכל שעות פעילות המסחר.
     צוות חדר המסחר ערוך לכל תרחיש אפשרי ומצוייד במערכות גיבוי כפולות להעברת הוראות ותמיכה.

חשבון:

ש: להיכן אני מפקיד את כספי?
ת: כספי המשקיע מופקדים בחשבון בנק (אישי ופרטי ככל חשבון בנק אחר) המוגדר כחשבון השקעות
    על שם הלקוח בלבד. כך הלקוח נהנה מחוסן בנקאי, שקט נפשי וכן מעקב כפול אחר
    חשבונו באמצעות אתר הבנק.
ש: אם מדובר בחשבון בנק, האם אני נדרש לשלם עמלות בנקאיות כגון דמי שמירה?
ת: לקוחות TradeOne אינם משלמים עמלות הנהוגות בבנקים כגון דמי שמירה, דמי ניהול,
    דמי טיפול ועוד...
ש: האם אני יכול לפנות לסניף הבנק אשר בו מנוהל העו"ש האישי שלי ולסחור במערכת המסחר שלכם?
ת: הליך פתיחת החשבון מחייב יצירת קשר עם חברת TradeOne.
ש: האם יש ריבית על היתרות זכות בחשבון?
ת: כן, החשבונות נושאים ריבית מהגבוהות בשוק.

מערכת המסחר

ש: היכן ניתן להתרשם מן המערכת ?
ת: ניתן להגיע למשרדי TradeOne וכן לימי עיון אשר TradeOne עורכת ברחבי הארץ.
    הפגישה במשרדינו הינה פגישת הדגמה אישית המתקיימת בזמני המסחר.
    ההדגמה כוללת הסברים מפורטים על כל כלי המסחר וכן התאמה אישית של האפליקציה
    בהתאם לצרכי המשקיע.
    ניתן להגיע להדגמות נוספות בעת הצורך לאחר פתיחת החשבון בתיאום מראש.
ש: האם אתם מעניקים תמיכה טכנית למערכת המסחר?
ת: כן, אנו מעניקים תמיכה מלאה לפני המסחר, במהלכו ואחריו .
    צוות TradeOne תומך טלפונית וכן בשליטה מרחוק באם תידרש.

 תמיכה טכנית:

ש: מהן דרישות המערכת ?
ת:

 דרישות מערכת מינימליות:

OS: Windows XP
CPU: Pentium 4 3.0 Ghz or AMD Athlon 64 3500+
RAM: 1 GB RAM or higher

דרישות מערכת מומלצות:

Os: Windows 7
Intel Core i3 / AMD Phenom II X2 560
RAM: 2 GB RAM / 4 GB RAM For 64Bit Systems 

ש: איך מורידים את האפליקציה?
ת: ע"י לחיצה על מקש "LOG ON"  המופיע בראש העמוד.

ש: אני לא מצליח להתקין את התוכנה.
ת: יש לוודא שמותקן במחשבך Windows Installer 3 +   NET FRAMEWORK 3 (קישור בשירות ותמיכה). 
ש: מופיעה לי הודעת שגיאה "לא ניתן להתחבר לשרת המרכזי (3) ".
ת: יש לוודא חיבור תקין לאינטרנט.

ש: מופיעה לי הודעת שגיאה "שם המשתמש או הססמה שהוקלדו שגויים (מספר)"
ת: יש לוודא הקלדת שם משתמש וסיסמה נכונים (שפה אנגלית במקלדת). מידה והודעת השגיאה חוזרת יותר
    מפעם אחת, יש לפנות לתמיכה בציון  המספר המופיע בהודעת השגיאה.
    נסיונות התחברות חוזרים ונשנים עלולים לגרום לחסימה.

ש: המערכת נתקעת לי בשלב העלאה .
ת: יש לוודא שהשעה והתאריך במחשב נכונים.
    במידה ולאחר שינוי השעה והתאריך המערכת עדיין לא נטענת כשורה, יש לפנות לתמיכה.

 

דף הבית למה לבחור TradeOne ? צור קשר מרכז ההדרכות תמיכה טכנית